Skriv din beskrivning här!

Min helg

FREDAG

Vi hade till en början en supertrevlig förfest hos Fanny! Sedan firade på Oscars vi att ynka 200 dagar kvarstår till studenten, wihoooooo!
 
LÖRDAG
Min härliga familj på mammas sida firade att min mammas sambos systers man och barn fyllt år! Så trevlig middag vart det och jättegod mat! När jag kom hem låg ett paket och väntade på mig på köksbordet, och det visade sig vara klänning 1/2 till balen!! Storleken var perfekt och jag längtar såååå till balen!
 
SÖNDAG
Tycker bilden får tala lite för sigsjälv vad det gäller hur jag spenderade min söndag. Trött som en dåre var jag, så den spenderades mestadels i min säng. Lite övningskörning hann jag även med!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback