Skriv din beskrivning här!

När karusellerna sover

Idag onsdag, eller ja igår onsdag blir det faktiskt med tanke på att klockan slagit över 00.00 så hängde jag till en början med Felicia på stan, vi uträttade lite ärenden och avslutade med en välförtjänt panini på pause. Efter det åkte jag hem för att hänga med Ludvig. Vi hade planerat att ha maraton på julkalendern "när karusellerna sover" då det är pinsamt att jag inte har sett den. Det gick bra första timmarna men de sista 5-4 avsnitten blev riktigt dryga, men vi klarade oss igenom det och jag känner mig som en lite bättre människa!
Nu ska jag sova, imorgon väntar sovmorgon i följd av tandläkarbesök och jag är inte taggad. Godnatt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback