Skriv din beskrivning här!

kosttillskott

detta på bilden är mitt senaste inköp. det är kosttillskott för tjejer och jag har köpt det i syfte för mellanmål efter träning eftersom jag alltid är hungrig efter jag tränat klart och är skakis när jag väl kommit hem och är klar med maten. jag har aldrig testat nått sånt här förut, så det ska bli kul att se om det dels fyller upp mitt syfte och sen om det ger snabbare resultat vilket det står att det också ska göra. jag ska alltså inte äta detta istället för mat, utan äta det mellan måltiderna! jag gillar att testa nya saker, och eftersom detta inte är dåligt för kroppen tycker jag absolut det är värt ett försök!


hej! har börjat träna endel nu och har funderat på att beställa detta? var det värt det? och fungerade det? eller var det bara bortkastade pengar! snälla svara i bloggen! kram

2013-12-30 · 21:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback