Skriv din beskrivning här!

Sublime Bronze

denna söndag har jag mestadels spenderat med min fina pojkvän. men vi var tvugna att spendera natten utan varandra. så kvällen har vart tråkig, men jag har gjort massa bra saker ändå, som att städa, smort i mig med brun utan sol, planerat, packat osv. nu ska jag lägga mig och sova, imorn väntar skola.. godnatt!
 
appropå brun utan sol så vill jag tipsa varmt om den som jag använder som heter Sublime Bronze.  jag har egentligen aldrig gillat brun utan sol för jag har sätt så många som blivit fläckiga av det, vilket fick mig att bli avskräckt. men så tipsade min syster mig om denna och jag tycker den är riktigt bra. den är inte lika "stark" som de andra och ger en naturlig brunfärg. plus att det känns som mitt ända alternativ just nu, blek är man och jag har inte råd med att underhålla solariumbränna 3 ggr i veckan..   


Hej Cornelia! Tänkte kolla med dig vad den kostar och om du blir orange av den, eller om det verkligen blir en brun ton på kroppen?
Stora kramar.

2013-11-06 · 16:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback