Skriv din beskrivning här!

älskade höst

precis som förra gången jag fick denna skit med ögonen så får jag ej sminka mig och jag bär solglasögon vart jag än går. så ser ni mig på stan när det regnar, eller inne på någon affär med solglasögon på så vet ni varför.
jag känner mig inte så bra i allmänt, jag har stor huvudverk och fryser.. så just nu har jag lite vila från träningen, vilket jag hatar. och jag kan inte heller jobba på min praktik.. idag har jag och pappa vart och handlat mer inredning till vardagsrummet som vi gjort om i min källare. när allt är klart tänkte jag göra ett inlägg om min fina källare jag bor i, som min pappa gjort så bra.
åh vad jag älskar hösten, då man får använda stövlar, västar och stickat!! detta fick bära upp min kropp idag.

väst/ginatricot(ronjas) stickad tröja/h&m jeans/bikbok stövlar/hunter solglasögon/turkieeeet


Men snygg!

2013-09-25 · 18:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback