Skriv din beskrivning här!

En underbar känsla

Jag hade som mål att bränna 400 kcal på crosstrainermaskinen inom loppet av 30 min. Varje gång jag gymmar kör jag 30 min på den jäveln, och jag svettas, kämpar och svär! Jag hatar den. Idag när jag körde, så kändes det ovanligt bra och jag körde på som aldrig förr, och nådde upp i 400! Detta är vad jag älskar med träningen, när det ger resultat, när man får tillbaka för att man har slitit! Därför sätter jag upp småmål, för att tillslut klara dem. Gladare än någonsin fortsatte jag passet med armar, axlar och rygg! Nu ligger jag hos min käraste Emil och ska sova, imorn väntar en ny dag fylld med praktik, träning och pussar!
Godnatt fina ni, sov gott!



så jävla grym är du Cornelia!

2013-09-18 · 19:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback