Skriv din beskrivning här!

godmorgon världen!

godmorgon sunshines! imorse vaknade jag med min underbara vän linnea alldeles intill mig. vi var nämligen väldigt rädd när vi somnade igår, men nära är mysigt! min helg har varit alldeles superbra! i fredags bjöds det på ett stycke inval blandat med festligheter på kvällen och senare befann jag mig hos min käraste och spenderade natten där. i lördags var jag och emil på stan en sväng, sen åkte jag hem för att invänta en myskväll med linnea. 
i veckan ska jag börja min 6 veckors långa praktik vilket kommer börja på clarion på frukosten! jag är taggad till tusen. nu ska jag stöka på lite här hemma och sen åka till emil. livet är allt bra fint. kram kram
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback