Skriv din beskrivning här!

min helg

här kommer en liten helgsummering! 
i fredags hade jag till en början 1,5 timmes skola, sedan drog jag på gymmet och körde ett pass axlar, armar & rygg. efter det åkte jag hem, duschade och städade i ordning mitt rum lite för att mina två pinglor felicia och line skulle komma och mysa med mig. så länge sen vi var med varandra alla tre, så det var riktigt skönt att återförenas igen haha! 
i lördags var klockan ställd på 07.15 för lite jobb på brunchen på clarion. åt den även till lunch, vilket var det godaste jag ätit. jag och jennifer har väntat hela veckan, och äntligen var dagen kommen, underbart! jag råder er verkligen att gå på clarions brunch om ni aldrig vart där. efter det åkte jag till min prins, vi åt och sedan for vi till stan för kvällsgym. hade detta vart för ett år sen hade jag aldrig någonsin gymmat på en lördagskväll, men nu tycker jag till och med att det är mysigt och har ingenting alls emot att spendera några kvällstimmar på gymmet en lördag, tvärtom! 
idag, söndag, var det meningen att jag skulle följa emil och hans familj till åre. men ändrade planer fick det bli eftersom dom skulle vara på en hundkennel största tiden, vilket jag inte kan just nu med mina ögon.. (dom är väldigt känsliga just nu och får lätt attacker av sånt jag är allergisk mot, tyvärr). någon hund klarar jag av utan problem, men inte en kennel. så jag har spenderat hela dagen med världens bästa syster! hjälpt henne med plugg, kollat på filmer när vi var små och så vidare. nu ska jag sova, godnatt fina ni! 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback