Skriv din beskrivning här!

uppdate

 
jag är nu isolerad i fjällen med ett liv som ser ut som detta vakna-jobba-äta-plugga-sova också går det runt så. jag har lite ångest över att jag tar tag i mitt plugg så sent, varför gör jag alltid så mot migsjälv?!?! sen fungerade inte operationen, så den kommer göras mer komplicerat igen. kanon. sen har det hänt lite annat, som gjort att det vart en rätt jobbig och konstig period i mitt liv. men utom allt de där, så kommer det hända en massvis med kul snart!!!!!!!! jag är taggad på livet och jag har sånna förhoppningar på saker, och hoppas på att turen är med mig. vill inte blogga just nu för jag hinner inte ta några roliga bilder. men så fort min praktik är över kommer det rassla till. konstigt inlägg, vet inte om jagg är negg eller pepp, men jag blickar framåt och det gör mig taggad på allt! jag ser nu framemot: allt som inkluderar min och linneas stockholms resa (drake, hotell, shopping och massa kul), lov, intervju i sthlm för solsidan bar, spendera tid med lotta i sthlm, fylla 18, min och felles 18års fest osv. KRAMFRÅNMIG



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback