Skriv din beskrivning här!

mitt nya kostschema

i och med skolstarten har jag börjat köra med ett kostschema. jag skulle inte kalla det för någon "diet" eller så. mitt schema går ut på att äta alla 3 huvudmåltider: frukost, lunch & middag. det får ej vara skräpmat eller dylikt så som godis och chips. jag äter inte heller sötad yoghurt eller mjukbröd om det inte är jättegrovt. mina luncher och middagar ska se ut som på bilden nedan. halva tallriken med sallad (helst tre olika färger, men eftersom skolans sallad är kass så kunde jag bara ta en färg den dagen haha), sen lite kolhydrater och mycket protein. vissa kör med inga kolhydrater alls, men det skulle jag nog aldrig klara av.. i love pasta<3 jag ska även dricka en  proteinshake efter varje träning och dricka MYCKET vatten varje dag. en dag i veckan får jag fuska, och det innebär inte "svulla" utan det innebär kanske lite godis, eller nån onyttigare måltid.
nu nämner jag bara en del av "reglerna", men ungefär så kommer jag köra och se hur det går. HEJA HEJA! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback