Skriv din beskrivning här!

Remeber me?

Vill börja detta inlägg med att skriva att ni borde inte lita på mig vad det gäller mina löften angående aktivt bloggande.. Får suget, och sen tappar jag det direkt efter. Nu har jag det igen, ingen aning hur länge det vill stanna denna gång, men må vara roligt så länge det varar tänker jag :)
Så snabb update, idag är det måndag och den har varit bra, sover hos bästis och har inte träffat henne på ett tag! Skolan rullar på, så även jobbet på Via Grande! Jag har precis gjort en tårkanalsoperation i Stockholm som jag tänkte skriva lite mer om framöver! Det är även klart att jag åker till Teneriffa januari för att ha min praktik där i 3 månader (det kan jag också skriva mer om framöver, men under den resan är det obligatoriskt att föra blogg, så den kan ni följa då om ni vill). 
Citatet nedan på bilden är ord som jag tänkt på väldigt mycket senaste tiden, och dom hjälper mig kring mycket! Så det kan vara ett tips ifall ni står inför ett jobbigt beslut ni ska ta!
Godnatt på er, kul att skriva lite igen så får vi se om det håller denna gång ;)



Så roligt att du bloggar igen! Puss å kram

2014-10-29 · 13:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback