Skriv din beskrivning här!

Tisdagsmys

Så var tisdagen kommen, andra dagen på veckan. Hade detta varit jag för några månader sedan (innan jag hade jobb) hade jag förmodligen skrivit "bara 3 dagar till heeeeelg". Men nu förtiden så jobbar jag mestadels alla helger, vilket gör att jag inte längre ser fram emot helgen på samma vis, allt går bara runt. Haha vad negativ jag lät där, mina egna val och jag ska verkligen inte klaga! Cash is king! 
På skolan fick jag ett sms av pappa dör det stod att han inte skulle sova hemma, vilket direkt betyder att jag inte kan sova själv (aldrig någonsin sovit själv hemma, Cornelia 18 år). Så ikväll ska min fina vän Fanny sova hos mig. Ska bli jättemysigt då vi ska laga middag, plugga några ynka minuter och sedan mysa ner oss framför tvn! Hejsvejs så länge 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback